Tisdag 30:e Mars

Har varit i obalans sen klockomställningen i lördags natt. Det blev lite för få timmars sömn mellan lördag och söndag, och sen har kroppen inte hunnit med. Sover till långt in på dagarna och är allmänt trött och slö. Knepigt.
Igår var jag till Rättvik och spelade en match bowling med Jocke. Jag vann mina matcher, men Jocke förlorade sina, så blev en totalförlust på 4-6. Surt, men det var roligt att bowla! Så jag fortsatte på bowling-linjen och tog ett gäng serier idag också, men idag med min fina sambo! Spelar lite ojämnt, men stundvis kändes det riktigt bra! Och älsklingen hade sin bästa serie någonsin... =)
Imorgon är det full rulle, kl. 10 ska vi vara på banken och prata lån, sen ska jag hem med hunden till mamma som ska ha honom med sig till Kiruna i 1 ½ vecka. Sen tillbaka till stan och hämta Tobias, handla och sen "flytta" till Helgbo medan mor är borta. Hus och kattvakt!
Påskhelgen kommer bestå av arbete-arbete-arbete. Är ledig tre dagar efter påsk, tyvärr jobbar sambon dom dagarna. Aja, får hoppas på lite sol så våren kommer fortare än kvickt!
Ska leka lite i photoshop, har kommit på förtjusningen med retuschering =) Kolla in ett försök här
Tjingeling
//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0