Tisdag 16:e Mars

Oj. Över en månad sen jag skrev här. Betyder det att det inte händer någonting värt att skriva om här i mitt liv, eller händer det helt enkelt för mycket? Jadu. Vet faktiskt inte. Dagarna består mestadels av jobb, och sen ett pussel för att få resten av tiden att gå ihop med allt man vill hinna med. Plus att man ska hinna vila emellan varven också. Inte det lättaste kanske, men på något vis så går det ändå.
Nu är vi inne i en lugnare period på jobbet, vilket betyder att jag bara jobbar två dagar den här veckan, onsdag och torsdag. Skönt med en ledig helg! Troligtvis ska den spenderas i Orsa, med "svärfar" med fru! Trevligt =)
I lördags lekte vi svensson-liv och var hemma hos mor, åt tacos och tittade på melodifestivalen. Är inte säker på att rätt låt vann, men den var inte dålig. Frågan är om den står sig på Eurovision...?
Söndagen var det jobb hela dan, sen storhandling och filmmys med sambon.
Igår var jag chaufför och skjutsade in Cindy-skruttan till Djursjukhuset, stackarn har inte fått behålla mat sen i fredags, och började bli väldigt matt. De hittade ingenting på röntgen, men hon fick ändå stanna kvar med dropp för att komma i balans igen. Förhoppningsvis får hon komma hem idag!
Idag står det ledningsgruppsmöte på schemat, ska bli intressant att vara med på. Får hoppas att det är någon mer från personalen som tänker vara med där... Sen ska jag förhoppningsvis få hämta Cindy-skrutt, och sen ska jag hjälpa mor att ta reda på kalvkött. 50 kg ska vi dela på... Inte helt fel att "få" i frysen =)
Nej, nu ska jag ta en lång härlig dusch, och sen bege mig mot Tällberg!
Tjingeling
//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0