Söndag 31 Januari

Sista dagen i Januari har spenderats med en värkande kropp och kallsvettningar. Vet inte om det är nån form av flunsa eller nåt annat skit, men är jobbigt att inte kunna göra något, utan bara känna sig överkörd av en ångvält eller nåt... Hoppas det ger med sig fort, vill inte vara sjuk!

Senaste tiden har ägnats åt mycket jobb, men har hunnit med att vara lite social också... I fredags spenderade jag kvällen hemma hos mor & co, först med skidåkning med min syster och hundarna, sedan med god mat, vin, bastu, semlor och film. Extrasängen bäddades och jag blev kvar över natten. Älsklingen var iväg på firmafest, så vi hade trevligt på olika håll. Morronen efter åkte jag direkt hem utan att äta frukost, och väckte kärleken så vi åt frukost ihop istället. For sedan och jobbade lite senare på eftermiddagen, stoppade i mig lite tabletter för att orka med kvällen som innehöll både bröllop och andra "vanliga" gäster. Fick sluta runt halv tolv, åkte hem och bäddade ner mig i sängen med värk i hela kroppen och frossa. Vetevärmaren var min bästa vän då, kan jag avslöja. Vaknade kallsvettig och med värk i hela kroppen, inklusive halsen, så det har inte gjorts många knop idag inte. Skulle ha tvättat men vi sov bort halva tvättiden, så får fixa det imorrn istället. Hoppas att man inte känner sig lika död då.

I övrigt är det mycket tankar som snurrar runt i huvudet, framtiden med jobb och allt annat knäppt jag inte borde behöva tänka på nu...Men har man lite att göra så är det lätt det börjar snurra för mycket. Hoppas det klarnar och man får en bild av vad man ska göra med sitt liv...

Ska snart krypa ner i sängen och läsa en stund innan jag ska försöka sova bort sjukan.

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0