Tisdag 2:a Februari

Fortfarande sjuk. På bättringsvägen, men fortfarande inte helt bra. Har varit hemma från jobbet idag, och blir det imorrn också, sen får vi se på torsdag. Borde kanske klara av att jobba en dag, sen är jag ju ledig fyra igen. Det visar sig.

På lördag ska vi bo hos mamma och vara hund och husvakt, får se om syrran är hemma också, i sånna fall blir det "socialt stöd" till henne. Fick inte kalla det barnvakt när jag frågade henne =P

Linus tycker det är helskumt att matte är hemma hela dagarna men inte orkar göra något roligt med honom. Korta promenader i makligt myrtempo är allt han får för tillfället, vilket inte är mycket....Hoppas det ger sig snart så jag kan ta tag i mitt liv, och börja röra på mig igen... Hade motivation i förra veckan, att jag skulle dra igång igen i måndags, men så vart jag sjuk...Så blir det ofta när jag har motivation, det kommer något ivägen som sätter stopp för det. Får se till nästa vecka helt enkelt, vill inte börja för tidigt innan kroppen är back on the road. Som sagt, hoppas det blir snart! Vill få kroppen i form igen!

Ska slötitta lite på Paradise Hotel innan jag kryper till sängs med boken. Har börjat läsa om serien om Grottbjörnens folk, var många år sen jag läste den sist. Första boken fanns hos mamma, resten beställde jag från Adlibris för 40:- per pocket. Överkomligt!

Tjingeling på er

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0