Onsdag 2:a september - Underbart!

Åhh, nu är mina dagar i Halmstad äntligen över! Imorgon 10:05 sitter jag på bussen som ska ta mig norrut igen! UNDERBART!!
Har varit grymt tråkigt att vara här nere, har flyttat ifrån stan en gång för att jag inte trivdes, inge vidare att komma tillbaka. Men nu är det gjort, ska bli så jäkla skönt att komma hem till mina fina grabbar! Saknat!
Har gjort slutprov på Ansvarsfull Alkoholservering i alla fall, hoppas att det gick vägen...
Har även passat på att köpa mig ett nytt objektiv till kameran, ett Tamron 70-300mm F/4-5,6 Di II med integrerat macro. Skitkul att fota med, men en aning ovant, det väger lite mer än det lilla 18-55 mm jag haft tidigade. Bildbevis finns på min Fotoblogg, ta gärna en kik där och kommentera!
I övrigt pillar jag med lite design åt GamingGround, och försöker lista ut vad jag vill jobba med när jag blir stor. Om jag blir stor. Vetefan. Kroppen kommer tyvärr inte hålla för alltför många år i denna branschen, men vad ska jag göra istället?? Vad är lika socialt roligt som restaurangbranschen? Nån föreslog frisör, men det är lika slitsamt på kroppen det med...En annan sa vård, men det sliter också...Fan, hopplöst detta. Kan jag få bli eremit och sitta i skogen och göra ingenting? =P Jag, en hund, en häst och en ko...kanske en katt också....Mys! =P
Aja, får fortsätta fundera...Blir nog bra till slut...
Ska snart packa ner alla mina pinaler i väskorna, och sen bara vänta på att det blir kväll så jag får sova så det kan bli morgon nån gång så jag får åka ner till Österskans och åka hem till Dalarna!
Tjingeling!
//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0