Fredag 16 oktober

Fredag igen. Jobb med Fredrik på kontoret, lite blandad kompott idag. Arbetsgivarintyg, drinkar, vinprovning, offerter, annonsupplägg....Listan kan göras låång på allt vi hann med! Kul!
Imorgon blir det en tur in till stan med mor och syster, dom ville att jag skulle följa med på Myrorna och kika lite... Det var nog mest mitt Csn-kort dom var ute efter, det ger ju 10% rabatt där! Men men, kul ändå!
Sen blir det full rulle på jobbet hela kvällen, är inge vidare sugen på att jobba, men det är så det är ibland. Är i alla fall ledig på söndag, skönt det!
Ska försöka byta bort min lediga dag nästa vecka mot fredagen så jag kan följa med min kära till Stockholm över dagen. Vore skönt, får se vad Fredrik säger om det! Värt ett försök i alla fall!
Alldeles strax blir det sängen för min del, Tobias tittar på film, men jag har missat mer än hälften när jag sitter här, så det blir en stunds läsning i sängen istället. Blev inte många timmars sömn natten till idag, så kan vara skönt att få sova några timmar längre inatt. Förhoppningsvis!
Gonatt på er!
//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0