Fredag 6 November - Anställd och klar

Veckan i korthet:
Tisdag - Jobb, några få privatgäster och två större konfar. Rätt okej folk!
Onsdag - Inventering av alkohol med Fredrik och mamma, sen bara att svira om till serveringskläder och jobba ett pass även där! Gick fint de med!
Torsdag - Älsklingen åkte till Stockholm över dagen och jag for hem till mamma för att baka bröd! Blev lite limpor, Hölökakor, ett gäng bullar och några vetelängder. Och chokladsnittar =) På kvällen var det kursdags för Linus igen, och det gick kanon! Vilken duktig kille han var! Nu har poletten ramlat ner...
Fredag/Idag - Kontorsdag med Fredrik/Mamma, lagt in all inventering i datorn. Även skrivit under anställningsbeviset, så från den 16:e är jag fast anställd! Great! More money... =)
Imorrn är det jobb som gäller igen, kvällspass as always på lördagar. Kan bli fint, brukar vara trevliga gäster! På söndag blir det en shoppingtur för att köpa vinterskor, hoppas att kräsna jag kan hitta ett par vettiga skor utan att bli ruinerad... Sen blir det jobb måndag-tisdag och sen ledig onsdag-söndag då det blir en tripp till Stockholm med syster liten! Ska bla hälsa på lite släkt och gå på fotomässan! Och självklart umgås med varandra =P
Tror jag ska krypa ner i ett bad med en bok en stund, känns som en skön grej...Eller så blir det bara sängen med en bok..Älsklingen tittar på film, och tror inte jag orkar titta på hela...
Aja!
Tjingeling
//Fiia

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst så äre =) men hur äre med dig då? Bor du i Falun nu,isf lär vi ju ses ..hadet bra Kram

2009-11-20 @ 17:39:49
URL: http://sarise.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja absolut, de ska vi kunna ordna, efter jul och allt stök :) hade bra så länge ..kram

2009-11-23 @ 07:09:37
URL: http://sarise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0