Söndag 17 Maj - Grattis Norge

Vaknade med världens huvudvärk i morse. Och nej, jag var inte ute och söp mig stupfull igår, det enda med alkohol som passerade min strupe var en ynka Frozen pineapple vanilla vodka. En 4:a. Så nej, jag är inte bakfull.

Tror snarare att det är vädret som är boven, det är riktigt kvavt ute. Skulle behövas lite åska så luften blir rensad.
Panodilen har dock lyckats jaga iväg den värsta värken, så nu står jag åtminstone på benen. Har kört igång en omgång med matbröd i assistenten, och funderar på att hitta på nått mer att baka. lite terapi-tid för mig själv i köket. Tobias ägnar sin terapi-tid åt att spela tv-spel, och jag håller mig i köket, lyssnar på musik med minnen och bakar. Vi är olika, och det är kanske det som håller oss ihop så hårt? Aldrig aldrig i livet att jag släpper den mannen!

Igår gjorde vi en god gärning för bilen och var till GDS-hallen på Preem och tvättade och putsade =) Så nu är den ren och fin! Får se hur länge det håller i sig, men den får i alla fall vara fin några dagar!

Annars har vi inte gjort mycket denna helg, grillade lite igår, och tittade sedan på Eurovision. Helt klart en av dom bättre låtarna som vann! Grattis Norge, och Glad 17:e Maj!

Ska försöka hitta på nått att baka, känner för något riktigt gott...Hmm...

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0