Söndag 10 Maj

Söndag igen, tänk att helgerna går så sjukt jäkla fort jämt! Visserligen vill jag att tiden ska går fort nu, vill flytta och fixa allt redan nu! Men samtidigt räcker det om bara vardagarna går fort, helgerna får gärna vara för evigt! Är så innerligt trött på skolan, på plugg och på tanken om plugg. Orkar inte plugga - och får då dåligt samvete för att jag inte orkar, och då mår jag dåligt  för det också... Fan, vill egentligen ingenting numera... Känner mig så dum när jag själv valt att plugga, och nu inte orkar. Saken blir ju inte bättre av det. Och det dumma är att jag inte bryr mig, orkar inte ta tag i saker. Drygt.

Helgen har ägnats åt latande, som vanligt. Storstädade dock igår, på 1 1/2 timme drog vi över hela lägenheten. Skönt med nystädat!

Igår grillade vi, myspys trots det lite kyliga vädret. Dagen idag har spenderats i soffan, halvt deppande, halvt tittande på film. Orkar som sagt ingenting.

Ska titta lite på Filip och Fredrik nu, sen inta sängen. En vecka till, sen en veckas ledighet. Ska bli skönt!

Tjingeling på er som läser!

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0