Onsdag 20 Maj - Långhelg

Denna veckan har varit kort och intensiv, i måndags gav jag mig på lite plugg, och en storhandling på IcaMaxi senare på kvällen. Tog en lång promenad med Linus i världens åskregn innan sängdags, härligt friskt ute!

Igår var jag en sväng till skolan och var med på antagningsintervjuer inför nästa årskull. Mycket intressant och lärorikt, och man förstod verkligen hur svårt jobb dom har att välja ut 36 elever av hundra sökande...

Sen blev det lite mer plugg, och ganska mycket latande =) Plus en lååång kvällspromenad med hunden!

Idag har inte många knop gjorts, lite pluggande dock, och promenerande i strålande solsken! När Älsklingen kom hem blev det lite mat, och mycket tittande efter passande stereo till bilen... Vi har nog bestämt oss nu i alla fall! Som sagt, vad som helst är bättre än de orginalhögtalare och stereo som sitter i nu!

Nu ska jag kika på Fråga Olle, sen blir det nog sängdags...

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0