Fredag 15 Maj - Sofia dagen

Min namnsdag idag, och har redan blivit grattad av nära och kära! Tack tack!

Nio dagars ledighet ligger framför mig nu, ska bli grymt skönt! Ska dock försöka ta tag i det eviga pluggandet... Men börjar dock se slutet, inte långt kvar till flytt nu! SÅ HÄRLIGT! Underbart att flytta hem, och dessutom få fira min födelsedag hemma! Planerar för fullt för någon slags tillställning i samband med 20-årsdagen... Får se vad det blir!

Dagen har ägnats åt städning (yttepyttelite, bara dammsugaren som kom fram...) , tvättande (oxå yttepyttelite) och mycket photoshoppande. Blir engagerad i roliga projekt för att hjälpa vänner med design mm och fastnar totalt framför datorn. Inte bra, men så blir det ibland! Skulle kanske valt en grafisk väg istället? Börjar fundera på det. Tycker det är grymt kul att leka i photoshop mm, och knäppa massor med kort. Men samtidigt tycker jag det är kul med ett så socialt jobb som servitris. Kanske kan göra båda? Hälften hälften liksom? =P Aja, bara massa snurrande tankar...

Helgen blir lugn som vanligt, ska passa på att njuta med Älsklingen när han är ledig. Vi får så lite tid tillsammans i veckorna så det gäller att ta vara på helgerna. Ska nog baka en omgång bröd igen, med liten frys går brödet åt fort. Tack och lov är det både stort kylskåp och stor frys i nya lägenheten! Grymt!

Nej, ska fortsätta pilla lite i photoshop nu!

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0