Torsdag 18 Juni - Sista skoldagen för denna terminen

Uppe i ottan och bloggar, trots att jag egentligen har sovmorgon. Aja, Älsklingen försov sig och väckte mig för att kolla om jag skulle ha bilen, men bestämde sig ändå för att ta nästa tåg. Kändes lite dumt att somna om för en timme, så jag håller mig vaken istället =)

Idag görs sista skoldagen innan sommarpraktiken, och det är så himla skönt! Dock  har vi en stycke sluttenta kvar som ska göras idag, men jag hoppas att det ska gå vägen...

Sen är det 12 dagar kvar till flytt, längtar! Nästa vecka kommer gå i tråkighetens tecken, då jag är ledig, Älsklingen jobbar, och det finns inte mycket att göra i lägenheten. Får sitta i sängen och rulla tummarna =P

Håller tummarna för att Älsklingen kan sluta lite tidigare den 30:e så vi kommer iväg i anständig tid till Dalom. Spännande att hämta ut nycklarna till lägenheten sen =D Och skönt att träffa våran Linus, han är saknad!

Ska släpa mig ur sängen nu och äta lite frukost, och sen ta mig till skolan för den sista dagen.

På återseende

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0