Söndag 28 Juni

Sista söndagen. Sista helgen. Sista månaden. Sista det mesta i denna lägenhet! På tisdag bär det av norrut igen =)

Igår tog vi en snabb tur bort till Eurostop och inhandlade lite öl, och sen till IcaMaxi och köpte lite god mat! Eftermiddagen/kvällen spenderades med latande, grillande och lite television!

Sov lagom länge idag, och vaknade till ordentligt först när Älsklingen kom och sa att frukosten var färdig...Lyxkänsla <3
Vid halv ett tiden fick vi för oss att åka till Ullared en sväng, mest för att Älsklingen inte varit där tidigare, och sen för att ha något att göra. Blev en hel del pengar fattigare, och ex antal filmer rikare =P Älsklingen visste inte riktigt var han skulle börja titta...
Vi avslutade trippen med lite mat på Stantons innan vi drog oss hemåt igen! Nu är det åter latande som pågår.

Imorn ska jag in till stan och hämta mina framkallningar jag gjort, och sen försöka få tag på lite flyttkartonger. Verkar som att alla flyttar i denna stan just nu, så finns inga banankartonger nån stans... I vilket fall som helst så blir det lite packande imorn, och resten på tisdag! Älsklingen måste nog tyvärr jobba heldag på tisdag, men det blir rätt skönt att åka hem på kvällen/natten så vi slipper värmen. Skönt ska det bli att åka i alla fall! Och att få komma hem till min Linus igen! Matte längtar efter dig <3

Nähä, lite frukt kanske?

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0