Söndag 21 Juni

Så var midsommarhelgen överstökad! Inte för att vi firat midsommar speciellt mycket i år, men nu är den i vilket fall som helst slut.

Igår var vi till Eurostop och köpte ny kedja till mitt halsband som gick sönder tidigare i veckan. Var hem en sväng och fick sms från Alex att hennes cykel (som jag lovat att ta hem till min mor) stod vid lägenheten och behövdes hämtas innan nya tjejen flyttar in. Sagt och gjort, vi tog en promenix bort till högskolan och hämtade den. Hela kvällen låg vi sen och latade oss, åt onyttigt och bara hade det lugnt och skönt!

Idag har det inte hänt mycket, ska nog ge mig ut på en promenad strax och hoppas att Älsklingen också vill följa med! Solen skiner, och det är varmare än det varit på flera veckor. Hoppas att sommaren äntligen fått tillbaka sin värme!

Imorrn är det inlämning av bil till verkstad som gäller, och hålla tummarna för att det inte blir ruinerande dyrt och att dom hinner färdigt innan nästa tisdag då vi ska flytta! *hoppas hoppas*

Tjingeling

//Fiia


ps: Glöm inte att kika in på min fotoblogg, Livet i Bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0