Söndag 14 Juni

Seg dag.

Vaknade vid nio-tiden, och vid halv tio drog vi oss ut på en promenad i solen och blåsten. Ingen vidare värme ute idag, men man får ta till vara på dom solstrålar som visar sig.

Annars har inte mycket gjorts idag, har mestadels setat vid datorn och pysslat lite, samt ritat ihop ett litet grattiskort till mormor som fyller år på tisdag. Nu försöker jag räta ut ryggen som värker, samtidigt som jag bloggar. Ingen vidare kombination!

Imorgon börjar första dagen på sista veckan innan skolans "sommaruppehåll". Fyra dagar kvar, sen en och en halv veckas ledigt, sen flytt. Ska bli så himla skönt! Märks att man inte är van vid att bo så här spartanskt, ibland går man varandra på nerverna. Men problem är till för att lösas, och allt blir bra igen =)

Sluttenta i ledarskap imorrn då, sen mat & dryck i kombination-tenta på torsdag. Får även reda på hur barprovet gick, ska bli spännande att se om man klarade sig. Håller tummarna för mig själv!

Sånna här långtråkiga dagar saknar jag Linus så enormt mycket, allt blir så bekymmerslöst när man umgås med honom! Matte längtar efter dig!

Borde ta itu med disken nu, innan matlagningsdags. Får se om jag orkar =P

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej tittar in:D hoppas allt blir bra!

2009-06-14 @ 22:10:41
Postat av: Anonym

Tack för titten! Jadå, det mesta löser sig nog, är bara 15 dagar kvar nu tills vi flyttar! =D

2009-06-15 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0