Måndag 15 Juni - 15 dagar kvar

Idag har solen trotsat molnen och hållt sig framme hela dagen. Dock utan någon vidare värme, men man får vara glad för det lilla!

Har gjort sluttenta i Socialpsykologi idag, men tror inte att jag lyckas höja betyget mer än vad det är.  Är i vilket fall som helst godkänd från HH (Högskolan Halmstad) så behöver inget mer betyg från Gastro. Wiho, mina första högskolepoäng bärgade =) Kommer nog inte bli så många fler, men ändå =P

Sen har vi fått veta slutbetyget i Barkunskap, och blev godkänd =) Klarade till och med doft-delen, som jag var hetl säker på att jag missat alla på. Hälften rätt i alla fall!

Bara en sluttenta kvar nu då + en inlämningsuppgift som jag ska ge gärnet med imorrn. 3 dagar till, sen är det SLUT, förutom 6 dagar i Augusti! Great!

God mat blev det här hemma också, enkelt som sjutton. Torskblock skurna i "fiskpinne"storlek, kryddade, rullade i ströbröd och stekta i ugnen. Till det wokgrönsaker =) Mums med lite remouladsås till!

Har fått för mig att det är tisdag idag, vet inte varför =S Dagvill?

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0