Fredag 26 Juni - Sista fredagen i denna lägenhet

Ja, för på tisdag flyr vi Halmstad! Ska bli så himla skönt! Och vet att min mor vill lämna tillbaka min hund nu också, hennes flickor har börjat löpa... =P Ingen höjdare! Tur vi kommer hem snart!

Denna vecka har på något underligt vis passerat ganska fort, men jag vet inte riktigt vad jag gjort på dagarna som fått timmarna att gå. Ägnade onsdagen åt webbdesignande. I går blev det mycket läsande, och idag blir det nog också så. Farlig att ha så mycket tid över till läsning, man fastnar så lätt...Måste i alla fall spara lite läsning tills vi ska åka hem på tisdag...Om jag kan =P

Det är då varmt så det förslår nu för tiden, men värmen blåser lätt bort i denna stad, tyvärr. När det är vindstilla är det supervarmt, men så fort det börjar blåsa....Ja, då försvinner värmen, åtminstone en del av den. Skönt att flytta ifrån blåsten i alla fall!

Aja, en helg och en dag kvar, sen ska allt klämmas in i bilen...Kan bli spännande om jag lyckas få in allt eller om jag måste åka och köpa ett takräcke...Visar sig! Känns inte som att vi har så mycket grejer kvar, men är svårt att säga hur mycket det blir nerpackat i kartonger... Som sagt, den som lever får se på tisdag!

Tjingeling på er, Trevlig helg!

//Fiia

Grattis Mikaela på 20-års dagen! Spara lite på systemet till min födelsedag också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0