Tisdag 21 Juli

Snart är även juli slut. Tiden går så fort... Nu har vi bott här uppe i Dalarna i tjugo dagar, vart har tiden tagit vägen?
Är fortfarande lite pyssel med lägenheten kvar att fixa, men det får bli när orken och viljan infinner sig.

Jobbet rullar på, vissa dagar har vi bra mycket mer att göra än andra, men det är ju så det är. Jobbar fram till torsdag kväll, sen är jag ledig fem dagar, bland annat över min födelsedag. Ska bli otroligt skönt! Lite extra ledighet tackar jag inte nej till!

Senaste dagarna har förmiddagarna bestått av massa bakning, har gått in för att fylla frysen med gott bröd och kakor (till sambons stora förtret...=P ) Har man en stor frys så måste man ju utnyttja den också, i alla fall enligt min mening =)

På fredag morgon ska jag in till Leksand och klippa mig, funderar på om jag ska sova hos mor mellan torsdag-fredag så jag slipper åka hela vägen hem sen på torsdag kväll efter jobbet... Får se, men det lutar åt det! Nackdelen är ju att jag inte får vakna hemma på min födelsedag, men det överlever jag nog!

Nej, nu ska bullarna in i ugnen!

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0