Söndag 12 Juli

Och det rullar på!

Har jobbat en vecka, måndag-fredag i restaurangen, och nu i helgen har det varit receptionstjänst! Omväxlande och kul, men det ska bli skönt med lite ledighet på onsdag! Lutar åt en tur till Orsa, är ju yra, så kan bli kul! Ska i vilket fall som helst förbi hemma hos mor och klippa gräset, för som det ser ut nu så ska det bli fint väder igen till mitten av veckan! Man kan ju hoppas, men jag tror inte på det förrens jag ser det =)

Annars är allt bra, lite tråkigt att jag inte har mer tid till att vara hemma med Älsklingen och Linus, men jag antar att man vänjer sig. Man får utnyttja den tid som ges istället!

Lite mys i soffan, sen sovdags!

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0