Jag är såld!

Herregud!

Har haft besök av min far,hans fru Anki, samt hennes son Jocke idag. Dom kom förbi på lite fika, och hade med sig en super häftig present! Ett Wacom-bord! Och jösses vad kul det är att sitta och pilla med! Blir en hel del ritat i Photoshop =)
TACK!

Tur att man bakat en del, det var uppskattat! Alla kakorna och bullarna gick åt...

Linus fick lite tuggben samt en pipleksak av Anki, och pipleksaken har vi fått gömma, annars skulle vi vara schizofrena vid det här laget...

Imorgon bär det av till Orsa över dagen för att hälsa på Älsklingens mor och äta lite god mat...Blir nog en snabbis förbi jobbet för att fixa lite kassor också!

Nej, nu ska jag sluta blippa på bordets tangentbord, tar sån tid att skriva.

Tjingeling!

/Fiia

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack Fia för gott fika bröd, du kan verkligen baka. Ska bli kul att få komma tillbaka och kanske käka lite. Roligt oxå att du gillade din present. Jag vet att du tycker om tekniska saker, särskilt om dom är användbara. Grattis till att dom kommit in på kursen till Moderskeppet. Vad kul det ska bli att höra hur det är. Ha en bra fortsättning.



Puss o kram

2009-08-06 @ 07:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0