Vilken evighetsväntan

Skolveckan är igång igen, två dagar gjorda, två dagar kvar. Igår hade vi marknadsföring med roland, ganska intressant men en upprepning på vad vi gjorde i gymnasiet. Aja, han är duktig i alla fall.

Dagen har bestätt av spanska, föreläsning med Håkan och lite ekonomi. Helt okej dag, om än alltför lång...

Ringde vårdcentralen igår för att få en tid till att testa mitt blodsocker (pga mina sockerfall som inträffar lite då och då).
Ringde första gången vid 10-tiden, fick knappa in mitt nummer och så skulle dom ringa upp mig senare. Vid halv tre-tiden ringde dom upp mig, förklarade att jag skulle ringa imorgon (läs idag) vid 7,30-tiden för att få en undersökningstid. Sagt och gjort, släpade mig ur sängen imorse och ringde, fick knappa in mitt nummer igen, och dom skulle ringa upp.
Vid nio ringde en sköterska, skrev in alla mina uppgifter i journalen, och förklarade att dom inte hade några läkare lediga på hela dagen, pga bla Mvc. Hon tyckte jag skulle återkomma i morgon för att ev få en tid då eller på torsdag... Att det ska vara så svårt att få ta ett ynka litet blodprov! Får jag ingen tid imorgon blir jag putt, vill veta vad det är nu. Mormor tyckte jag skulle ryta i lite =) Får hoppas på det bästa imorrn!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, läsa lite och sen sova. Måste upp vid halv sju imorrn för att ringa vårdcentralen, surt när jag egentligen har sovmorgon. Suck.

Godnatt på er

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0