Ruskigt grått ute

Gårdagens aktiviteter blev MYCKET lyckade, filmen var riktigt bra (bättre än jag väntat mig) och middagen på Fridolfs var kanon! God mat, god dryck och trevligt sällskap med mannen jag delat 20 månader med. Helt ofattbart vad tiden går fort. Mycket har vi hunnit med under den här tiden också, och nu sitter vi här tillsammans, som sambos. Älskade man!

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, fixat lite med papper till företaget (det jag har genom skolan tillsammans med A, P och T) strukit lite lakan och kläder, och sen mest latat mig. Ska hitta något att äta, sen ska jag försöka ta tag i spanskan, ett sista ryck innan morgondagens skolstart. Ingen motivation på topp, men det kanske kommer. Kan ju hoppas i alla fall.

Inventering av köksskåp nu kanske =) Köttbullar är planerat till middag, men det blir senare...Nån form av mellis blir det nu...

Tjingeling

//Fiia

Tack finaste för alla dessa månader tillsammans! Kunde aldrig ens tänka mig att jag skulle vara sambo med en så underbar man som du! Älskar dig så otroligt mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0