Oavsett hur jag mår...

...så måste jag släpa mig till skolan imorrn. Tänker däremot inte cykla, utan latar mig och tar bussen. Eller latar och latar, förebygger att flunsan kommer farandes tillbaka på en gång. Räcker gott och väl med det jag haft nu!

Älsklingen blev riktigt sjuk natten till igår, och har legat däckad hela gårdagen, och hela dagen idag, stackarn. Skyhög feber, dunkande huvudvärk och feberfrossa. Utslagen i soffan hela dagen, så tur att jag är någorlunda pigg! Fick åka ner till Ica på förmiddagen och köpa frukost åt stackarn (önskemålet var risifrutti, självklart ska han få de då =)  ) och till Apoteket och köpa värktabletter och hostmedicin.

Aja, hoppas han kryar på sig, sjuka karlar är inge roligt att ha =P Och jag hoppas själv att jag blir frisk, och det bums!

Borde försöka plugga lite, men vet inte om huvudet hänger med på det... Ska fundera en stund... =S

Tjingeling på er, ni som är friska (och ni som är sjuka också!)

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0