Kroppen säger ifrån

Men från vad? Vaknade med ont i hela kroppen igår, höll mig hemma från skolan och tog det lugnt. Kände mig bättre framåt kvällen, och trodde det gått över. Vaknade imorse igen med riktigt ont i HELA kroppen, gjorde till och med ont att rynka pannan... Reste med mycket möda på mig, och började göra frukost. Ropade på Tobias som fortfarande låg i sängen att han fick komma och äta, och satte mig sen vid bordet. Sen börjar allt snurra, flimrar framför ögonen, och kallsvettas. Precis som det var första dagen i Grekland. Ropade på Tobias att han fick komma och hjälpa mig, jag var rädd för att ramla ihop på golvet...Fick efter mycket om och men i mig en banan, lite juice och en mandarin, och med hjälp tog jag mig in till soffan... Vilken härlig start på helgen, fy fan. Kom på i efterhand att Tobias borde ringt sjukan så jag fått en utredning direkt, men det är ju lätt att vara efterklok. Något fel är det på mitt blodsocker, helt klart, men vad det är är svårt att säga. Det kommer ibland, helt oförberett, vid olika tider på dygnet. Sockerfall har jag fått tidigare när jag inte äter tillräckligt, och det brukar jag känna av, men svimmningarna kommer utan förvarning. Borde söka sjukhushjälp, jag vet.

Fördriver tiden i soffan med att titta på GossipGirl, men har bara ett avsnitt kvar, sen är dom också slut. Får se om jag orkar titta på nån film sen.

Aja, ska se det sista avsnittet nu.

Tjingeling (ett mycket trött sådant)

//Fiia

Älskar dig så otroligt mycket, vad skulle jag göra utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0