Jag tror jag dör

Hostar snart ut lungorna, och smälter ner till en liten fläck på golvet av febern. Har fått influensa, och den är inte nådig om man säger så. Fyfan.

Kändes lite bättre efter middagen igår, älsklingen åkte till Ica och köpte blutsaft (på inrådan av mor) för att försöka få upp mina blodvärden lite, och köpte samtidigt med sig lite tröstgodis (som för övrigt snart är slut) sen fixade han middag också! Inte för att jag kände vad det smakade, men enligt Älsklingen var det gott...

Sen tittade vi på Kung-Fu-Panda, en ganska rolig film mitt i allt jobbiga. Kände mig någorlunda okej när vi gick och la oss, och likaså i morse...Men nu...Skulle lätt kunna byta bort min kropp mot någon annans just nu.

Ska fortsätta tycka synd om mig själv nu...

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0