Jag har abstinens...

..efter hund... VILL HA NU! Få något att aktivera mig med när jag inte pluggar. Promenader, lydnadsträningar, mys och gos. Åhh, skulle kunna köpa vilken hund som helst för tillfället, finns så många som det krävs lite jobb med, vilket skulle passa mig perfekt! Vill Vill Vill....Men. Dessa studier sätter stopp. Så säger åtminstone förnuftet. Men ska man alltid lita på förnuftet? Jag vet inte jag...Jag vet ingenting...

Ska kika lite på film sen krypa i säng. En dag kvar denna veckan, sen ledig tre. Ska nog passa på att simma på fredag, behöver komma igång igen. På ett eller annat sätt...Ni ser, ännu en anledning att skaffa hund. Störda jag.

Tjingeling

//Fiia

Älskar att du finns här för mig, och står ut med mitt velande. Att du ändå väljer att ta emot mig när jag faller visar enbart hur mycket du älskar mig. Älskar dig minst lika mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0