Jag håller...

...alla tummar som går för min underbara Sambo. Hoppas och tror verkligen att du fixar detta!

Dagen har varit rätt så meningslös vad gäller skolväg, ett spanskaprov (som jag för övrigt tror gick åt skogen), samt massa tråkig information om resten av terminen. Lyssnade extra noga när dom pratade om lediga dagar och veckor, samt Mallorca resan =)

Sen tog vi en tur på stan, Alex och David köpte ny mobil, och sen mötte vi upp Älsklingen och då blev det fika på Morfars, back on old stage liksom. Tycker att vi borde få någon form av klippkort där snart, vi är ju stammisar!

Imorgon är det försäljning och service på schemat, samt lite spanska. Hoppas på ett tidigt slut så jag kommer hem i någorlunda tid... Skönt med kort vecka, lite mjukstart i alla fall!

Nu är det duschen som gäller, luktar stekt sill om kläderna...Inte lätt att smyga med vad man åt till middag =P

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0