En fantastisk uppfinning

För nån vecka sen fick jag en efterlängtad inbjudan till Spotify - det alla pratar om . Och vilket härligt "program"! All musik man kan tänka sig finns där, ingen nerladdning = inget olagligt. Det enda som krävs är en internetuppkoppling, men uppkopplad är man ju jämt...

Kroppen är inte riktigt på topp ännu, och det känns när jag cyklar till skolan. Imorgon blir det dock buss - lyckades få punktering på bakdäcket idag, så får stå ut med buss imorrn, och kan kanske knycka Älsklingens cykel på torsdag. Sen får jag åka till biltema på fredag och köpa nya däck =) Lika bra att byta framdäcket också, när jag ändå håller på... Men lite typiskt är det, men men...

Sen är det så mycket annat som snurrar i huvudet. Just nu känns allt så himla fel, känner mig malplacerad och börjar tvivla på om det jag valde förra sommaren känns rätt. Känns enormt förvirrande, och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till än. Men förhoppningsvis löser det sig...Hoppas åtminstone komma till klarhet med vad jag vill göra. Är fan inte lätt.

Ska kräva Älsklingen på en massage nu, sen sova. Hoppas på att jag löser alla problem under natten så jag slipper tänka på det på dagarna. Drömma går ju.

Tjingeling på er

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0