Det doftar gott =)

Har precis plockat ut en kladdkaka ur ugnen, och guud så det doftar gott =) Bara den svalnat lite blir det fika!

Jaha, vad har hänt sen sist jag skrev då...Jag har definitivt blivit friskare, och Älsklingen likaså. Hostan sitter fortfarande i, men den tror jag att vi kommer få dras med länge...Och sen känns det klart att man inte har lika mycket energi som man brukar. Inte så konstigt egentligen.

Igår tog vi oss i kragen och städade äntligen hela lägenheten, diskade, dammsög och plockade iordning. Så nu är här fint! Jag krokade även av frontskyddet på badkaret och hittade ett inte allt för mysigt golv där under...Hu, inte konstigt att små silverfiskar letar sig fram ibland... Men nu är det rent igen, och förhoppningsvis håller sig fiskarna ur vägen!

Idag var vi ner till Ica och handlade en sväng efter frukosten, sen har vi mest latat oss. Ja, jag har bakat kakan förstås!

Ska nog kolla om den går att äta nu, är sjukt sugen...

Tjingeling

//Fiia

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0