Äntligen ett läkarbesök avklarat

Fick äntligen en läkartid idag, så det blev ingen skola alls =) Ganska skönt faktiskt!

Han (läkaren alltså) hittade dock ingenting i dagsläget, han var väldigt fundersam till vad som orsakar mina blodsockerfall. Det togs i alla fall både urinprov och en jäkla massa blodprov, så hoppas att dom hittar nått vettigt. Spelar egentligen ingen roll vad det är dom hittar, bara jag får en förklaring till varför det är så här..! Men något alltför allvarligt kan dom gärna hoppa över...

Resten av dagen ägnades åt att fixa med lite (mycket) bloggdesign åt Älsklingen. Senare på eftermiddagen blev det lite matbrödsbak, jordgubbegrottsbak och sen köttfärsbiffar med bacon till middag. Mumsigt värre! Älsklingen blev lyrisk över brödet, blir mer brödbak framöver! Nyttigare, godare och billigare än att köpa färdigt...

Ska duscha och sen plugga lite spanska... Bådar inte gott inför morgondagen =S

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig min underbara härliga man! Är så otroligt glad för att jag får dela mitt liv med dig! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0