Ännu en vecka har förflutit, ännu en helg väntar

Torsdag. Klev upp och åkte till skolan och var där tidigare än vi började. Kände mig duktig, allra helst när jag cyklat dig på Älsklingens cykel. Obekväm var den, men tog mig i alla fall till skolan billigare än med buss. Alltid något.

45 minuters spanska och sen budgetbyggande resten av dagen. Min åsikt är att ekonomi är roligt och intressant, men det kräver att man kan en del, och inte bara låtsas. Mina företagskamrater är av den motsatta åsikten, ekonomi är jävligt tråkigt, och ska stökas över så enkelt som möjligt. Tur att vi är olika, men ibland vore det kul att hitta någon som också tycker det är intressant. Jag får leta vidare helt enkelt.

Kom hem vid halv fem-tiden, med alldeles för lågt blodsocker och hög puls. Känns att jag fortfarande har någon form av infektion i kroppen, hoppas bara att den håller sig lugn. Fick till slut i mig två kaviarsmörgåsar så sockret höjdes lite. Borde nog göra något åt detta, kolla upp det. Men man ska ta sig i kragen då, orka. Orken finns inte.

Gjorde lasagne till middag, blev faktiskt riktigt god. En del att stoppa i frysen blev det också, bra att ha för senare tillfällen.

Csn-pengarna dyker upp imorgon, så det blir storhandling på Eurostop, samt inköp av nya däck till min cykel. Körde som sagt punktering på bakdäcket i tisdags, så ska pyssla med byte av dom i morgon eller senare i helgen. Får se.

Senare mot kvällen imorgon blir det bio, ska se "Benjamin Buttons otroliga liv", och sen gå och äta pizza. Hoppas på en bra film, knän som inte krånglar och en avslutning med god pizza. Ska bli gott.

Nu ska jag övertyga Älsklingen om att jag är roligare än NHL09 på X-boxen. Wish me luck.

Tjingeling

//Fiia

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0