Vad arg jag blir

Min externa hårddisk har kraschat. Helvetes Jävla Skit. Fyra månader gammal, inköpt i oktober förra året. Med ca 3500 bilder och en massa dokument sparat på den. Bilder från Mars och fram till dagens datum finns enbart på hårddisken, förutom Greklandsbilderna som även Älsklingen har. Hoppas verkligen att OnOff teknikerna kan fixa den så att jag åtminstone får mina bilder. Är så enormt mycket minnen sparade i alla bilder. Helvete, fan!
Bilder tagna före Mars finns även brända på cd, så det är ingen katastrof. Men alla andra bilder...Fan fan fan.

Kan dom inte fixa den ska jag kräva ersättning. En fyra månader gammal hårddisk ska inte gå sönder av att ligga på bordet och användas en gång i veckan. Flyttade alla bilder till hårddisken för att ha extra säkerhet på allt. När jag blåste ur datorn förra helgen la jag över precis allt till hårddisken, och har inte hunnit flytta tillbaka det än. Och nu blev det så här. 
Håll tummarna för att dom kan fixa det, får åka in på måndag. Tur man sparat alla papper runt köpet.

Så, nu har jag rasat av mig lite, men det känns inte bättre.

Imorgon ska jag hämta Linus. En enorm glädje mitt i allt!

Ska nog ta en dusch och sen krypa ner i sängen och läsa en stund. Somna tidigt så det blir lördag fortare. Ha, det är ju så!

Gonatt!

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0