Tiden går aldrig så fort som man vill

Idag är skolveckan slut, och vår självstudievecka har börjat. Hade sluttenta i ekonomi i dag, och ett lättare prov har jag nog aldrig fått i ekonomi. Skönt att man kan vara bra på nått i alla fall.

Imorgon ska jag försöka städa en del, måste dammsuga. Suck. Men kan vara skönt att ha det fixat innan helgen, och när Linus kommit hit på lördag så kommer jag knappast ha lust att städa. Då ska vi lära känna varandra, som den nya familjemedlem han kommer att bli!

På lördag runt lunchtid bär det alltså av 30 mil uppåt, i sällskap av Ann-Sofie. Några timmar tillbringas i Linköping, och förhoppningsvis känns allt precis så rätt som det ska göra, och då får jag sällskap hem på tåget på kvällen. Kommer hem sent, men det är det värt! En vän för livet följer ju med!

Nästa vecka ska ägnas åt att ta det lugnt, och ev. plugga lite. Och mysa.

Älsklingen är på bättringsvägen i alla fall, all mat stannar där den ska... Tack och lov, och det verkar som att jag klarat mig, så skönt! Vill verkligen inte bli sjuk just nu...

Ska kika vidare på "Vad blir det för mat" nu...

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0