Oj vad tiden går fort

Idag firar jag och min underbara Älskling 21 månader tillsammans. Eller om man så vill, ett år och 9 månader. Helt sjukt vad tiden går fort! Känns som igår man var på väg till Rättvik för att möta denna underbara man, och nu sitter vi här, i en lägenhet i Halmstad, är sambos med delade utgifter och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går! Finns ingen man som min man =)

Veckan har varit lite upp och ner, började rätt okej, men tisdagen blev sängliggandets dag med ryggont. Det sitter fortfarande kvar litegrann, men är bättre i alla fall...

Imorgon blir det en dagstur till Malmö, Älsklingen ska skriva lite papper för ett jobb, och jag hänger med som sällskap. Ska kika lite i affärer under tiden. Sen får vi se om vi hittar på något mer när vi ändå är där!

Tjingeling

//Fiia

Kärlek som bara växer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0