Nu måste jag värdera mina bilder...

Partman kan troligtvis rädda mina bilder! *wie* MEN, det kostar ju därefter... 1200:-  vill dom ha, och för tillfället finns inte dom pengarna till övers för en fattig student som mig. Men nu vet jag att möjligheten finns, och ska fundera på det ett tag till...

Vi åkte buss in till stan (och hem igen) och det är så skönt att det är enkelt att åka buss med Linus! Han bara följer efter mig på, och lägger sig ner så fort jag satt mig. Cool kille!

Var förbi på skolan och hämtade "En värld av vin"boken, och pratade lite med Roger som satt där alldeles ensam..
Har faktiskt (kors i taket) pluggat en del idag, mest Italienska viner, men även en del Tyska. Känns som att dom tyska vinerna fastnar bättre än dom italienska, kanske för att jag tycker att dom är godare, och att tyska är lättare än italienska. Kanske. Imorgon ska jag ge mig på spanskan varvat med lite städande inför helgen. Är alltid skönt att kunna sätta sig ner i ett nystädat hem på fredagskvällen =) Och vi kommer få städa oftare nu när vi har en lurvtuss i huset!

Lördagen kommer gå i lugnets tecken, och på söndagen blir det tidig morgon då jag ska till Svedala med brukshundklubben och figurera (vara sök-figurant) på deras söktävling. Hoppas på bra väder, och inte alltför kallt, så kommer det nog bli en rolig och lärorik dag! Planerar ju att börja träna lite med Linus på klubben sen, tyvärr har dom inte Tjänstehundsutbildning här i stan, men kommer vi så långt får vi lösa det då... =)

Kram på er

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0