Min rygg dödar mig långsamt

Och det är fan inte skönt. Har sovit dåligt inatt pga mensvärk, och stannade hemma från skolan idag (kunde knappt gå, så ont gjorde det) Konstigt egentligen, för jag brukar knappt känna av det i vanliga fall...
Det har kommit och gått hela dagen, till och från, och nu vid fem tiden på eftermiddagen högg det till i ryggen, så nu sitter jag här med ryggskott och mensvärk. Ingen lyckad kombination. Hoppas på att vetevärmaren jag har mellan ryggen och soffan ska hjälpa lite, sen får jag väl trycka i mig lite knark innan jag försöker sova. Behöver åka till skolan imorron, oavsett om jag vill eller inte. Tyvärr....

Var ut på en stillsam promenad i solen idag, skönt var det, men hade varit ännu skönare utan all värk. Köpte potatis och så gjorde vi potatismos och stekt falukorv till middag. Gott, var längesen jag åt potatismos =)

Nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv, sen krypa ner i sängen

Tjingeling

//Fiia

Tack finaste Älskling för att du står ut med ynkliga mig i alla lägen! Underbarare man får man leta läänge efter, Älskar dig så otroligt mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0