Hemma igen efter en dag i syd

Åkte till Malmö vid elvatiden på förmiddagen, lämnade ett grått Halmstad och kom till ett lika grått, men kallare Malmö. Dock är det lite grönare på åkrar och gräsmattor där nere...

Medan Älsklingen var på möte fönstershoppade jag lite =) Månadens ekonomi tillåter inte så mycket mer, tyvärr. Letade på alla bokhandlar jag hittade efter en bok som Kärleken önskat sig, men den fanns ingenstans..."Vi kan ta hem den åt dig, om du vill" , mm, lätt att hämta den när jag har två timmars tåg till Malmö...Får kika i stan om dom kan ta hem den, annars får jag beställa via nätet!

Kvällen blir lugn, kanske någon film, och sen massa mys i soffan. Imorgon blir det en snabb sväng in till stan, så mycket annat blir det inte!

Ha en trevlig fredagskväll

Tjingeling

//Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0