Fredag!

Äntligen, skönt skönt!

I onsdags var det storhandling på schemat, Linus fick springa bredvid cykeln till Ica Maxi, och hem igen, det gick jättebra! Blev en massa basvaror som inte fanns hemma...

Igår hade vi marknadsföringsmässa i skolan, fick tillbaka all marknadsföring vi gjort. Enbart höga betyg för min del, kanske skulle bli reklamnisse istället? =)

Tog en cykeltur med Linus till Eurostop för att köpa saxar, och sen blev det matlagning och diskning när vi kom hem...Klippe av Linus en massa päls senare på kvällen, så nu drar han förhoppningsvis inte in så mycket grus när vi varit ute...

Idag är ledig dag. Morgonpromenad vid halv åtta-tiden, sen lite mys i soffan med en bra bok. Frukost, och sen en massa städande, har även tvättat upp ALL tvätt+lakan. *känner mig duktig*

Diskade och fixade mat, Älsklingen kom hem en timme tidigare än vanligt.  Har ätit gott, och latat oss i soffan hela kvällen framför Så ska det låta. Får se om det ev blir en film nu, eller om vi är för trötta.

Imorgon är nog ingenting inplanerat (vad jag vet just nu) förutom en massa plugg. Italienska viner står på schemat. VILL INTE! På söndag blir det tyska viner istället, men det har jag lite bättre koll på. Tror jag.

Aja, ska hitta på nått nu...

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0