En söndag

Precis hemkommen från en solig men blåsig promenad. Skönt att komma ut, och ännu skönare när solen äntligen skiner. Hoppas att jag sugit åt mig massor av bra ämnen! Lagom kallt är det om man tittar på termometern, men med blåsten så blir det ännu kallare, inte så skönt.

Var uppe vid tio medan Älsklingen sov och satte en bröddeg, nu står dom i ugnen så det är snart dags för frukost/brunch. Gott! Nygräddat bröd är alltid godast...

Ska försöka plugga lite idag, orkade inte så mycket igår. Motivationen ligger på minussidan, och jag hoppas bara att jag orkar plugga så mycket att jag hamnar på godkänd-sidan. Ska ta tag i det sen. Måste fixa en annons också, men det blir nog enklare än att försöka plugga vin. Suck.

Ska kolla till bröden

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0