En solig fredag med en hel del väntan

Känns som att jag för tillfället bara går omkring och väntar. Väntar på tvättmaskinen, väntar på att få börja laga mat, väntar på lördag, väntar på färd mot Linköping, väntar på Linus! Är det så här det känns att vara gravid? En evig längtan under nio månader...

Älsklingen åkte till jobbet imorse, men vände i Båstad och kom hem igen då han inte kände sig nått vidare. Så sjuklingen sitter här bredvid mig och jag hoppas att han blir bättre framåt kvällen... Sov i alla fall bredvid honom i sängen inatt, och än så länge är jag frisk *peppar peppar*

Gick en låång härlig promenad i solen tidigare idag, några grader kallt ute så det var riktigt skönt. Finns många fina promenadvägar att utforska nästa vecka tillsammans med Linus!

Imorgon runt lunchtid bär det av mot Linköping (vet att jag tjatar, men va f*n, det är en STOR grej!) och vid 18 går tåget hemåt igen. Blir en intensiv dag, men det är förhoppningsvis värt det! Byter tåg i Hässleholm, och sen även i Helsingborg, och är hemma i stan igen vid elva-tiden. Får se om jag går hem, eller om jag tar bussen, beror på hur mycket jag har att bära. Skulle få en del mat och grejor med mig till grabben, men det visar sig imorrn hur mycket det blir...

Ska försöka hitta på något nu så tiden går lite fortare, vet dock inte vad... Läsa? Titta på film? Hmm... Leka lite mer i photoshop kanske...

Tjingeling!

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0