En måndag olika andra måndagar

Älsklingen började jobba idag. Vid tjugo i fem imorse ringde hans väckarklocka, och av någon anledning vaknade jag också. Hade svårt att somna om när han gått sen, blev så tomt i sängen. Snusade ner mig i hans kudde och lyckades till slut somna om. Vaknade vid åtta när klockan ringde, skönt utsövd. Latade mig fram till strax innan nio, och åt frukost sen. Cyklade förbi Ica innan jag åkte till skolan och tog ut pengar till studiematriel som delades ut idag. Tre nya böcker, vilket betyder tre nya ämnen lite senare i vår. Härligt. Skönt också att några ämnen avslutas i slutet på denna vecka.

Hade spanska på förmiddagen, fick tillbaka proven vi gjorde för en tid sen. Det gick sådär, ett godkänt, men knappt nå mer. Får vara nöjd med det, med tanke på att plugg-motivationen ligger ganska lågt just nu.

Efter lunch hämtade vi ut böckerna, och sen fick vi feedback på företagen. Stairway to Hell fick enbart positiv feedback, inte något negativt kom fram. Så himla skönt att höra, och hela gruppen fick ett gemensamt starkt VG. Himla skönt!

Kunde åka hem redan vid två, kom hem till en tom lägenhet. Underlig känsla när man annars är van vid att Kärleken är hemma, men bara att börja vänja sig vid annat. Det är såhär det kommer att vara.

Har plockat lite här hemma, och diskat. Ska snart ta tag i att laga mat, bara jag skrivit färdigt här. Pasta med köttfärssås blir det idag, inte så kreativt, men det får duga. Idéerna och ekonomin strejkar, så det blir vad man har hemma. Rätt okej ändå.

Har hittat världens sötaste finaste hund som jag vill ha. Ska försöka prata omkull sambon, så kanske. Vi får ta oss en funderare.

Nej, ska ta och laga lite mat. Hörs en annan dag

Tjingeling!

//Fiia

Du är mitt ljus, Älskar dig så otroligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0