En gråmulen måndag

Älsklingen jobbar och jag sitter hemma med Linus. Gick till Eurostop idag och reklamerade min hårddisk som pajade häromdagen. Fick tipset att testa ett program som kanske kunde hitta den i datorn för att åtminstone rädda bilderna. Har testat programmet nu. Det funkade inte. *FAN* Om Älsklingen orkar så kanske han kan skruva isär hårddisken och sätta den i en laptop för att kanske kunna kopiera över filerna till datorn, och sen kräva en ny av Onoff. Får se, annars är det bara att inse att mina bilder från Mars förra året är borta. FAN HELVETES JÄVLA SKIT! ARG!

Ska snart fixa iordning lite i köket, diskbänken är full av disk (konstigt när man inte diskat på flera dagar? ) och sen ska jag väl börja med lite käk också. Tror det blir köttfärspaj, om jag har tillräckligt med smör hemma...Eller piroger? Hemgjorda alltså, med massor av köttfärs i...Ska fundera medans jag diskar... =)

Kvällen blir lugn, tänker inte göra något speciellt alls, ganska skönt.

Nehepp, gör ett ryck nu!

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0