Det känns som en virvelvind kommit hit

Tänk om man hade en fjärdedel av all energi denna hund har. då vore jag piggare än någonsin, och skulle orka med en massa kul!

Linus ä ren genomsnäll superhärlig hund med massor av energi, så mycket kan jag säga om vår nya kompis efter så kort tid tillsammans. Hemresan igår gick jättebra, inga problem alls att åka varken tåg eller buss, och att sova på nytt ställe var inget konstigt. Han verkar redan ha funnit sig tillrätta, och jag tror nog han vet vilka som är hans nya familj. när jag åkte till brukshundklubben tidigare idag hade han suttit vid dörren och väntat en bra stund efter att jag gått.. Plutt!

Har gått en låång promenad nu på eftermiddagen, och det blir nog en till innan det är sovdags. Testade att släppa lös honom och han kommer så fort man nämner hans namn, vilket är himla skönt!

Ska lägga mig med en bok och ta det lugnt en stund, och vänta på att hundgodiset (blodpuddingen) i ugnen torkar färdigt!

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0