Att inte göra allt för sina kunder straffar sig...

...man tappar kunder. Jag kommer aldrig mer att handla på OnOff. Så dålig service jag fått där dom senaste dagarna (+ annat sen tidigare) så det är inte värt att handla där mer. Synd för dom!
Dom kan inte rädda min hårddisk,det är inget dom gör, för en hårddisk kan krascha på grund av så mycket, tex ovarligt användande (min hårddisk har legat på bordet istort sett sen jag köpte den) eller virus i datorn (har fullgott virusskydd + att jag blåste hur den helt för två veckor sedan, och jag har den ytterst sällan ikopplad när jag surfar). Och jag kan inte få en ny på garantin om jag inte lämnar in den gamla, men lämnar jag in den slänger dom den direkt, utan att ens försöka rädda mina bilder. Jag fick tipset att bryta upp den själv hemma, men då gäller inte garantin, och när jag föreslog att dom kunde fixa det åt mig, när den ändå kommer att slängas, så får jag till svar, med riktigt jäkla snorkig ton: "Sånt gör inte vi". Skitstövlar!
Fick efter mycket om och men fick jag tips om en firma i stan som kanske kan rädda den, så ringde dom när jag kommit hem. Fick prata med en MYCKET TREVLIG MAN som trodde att den ev. får för lite ström från datorn via usb:n, och han erbjöd mig att komma in och testa om så var fallet. Kunde han komma åt mina bilder inne på firman kan jag köpa en sladd och fixa det hemma innan jag byter in den på OnOff och aldrig mer behöver ha kontakt med dom! Det var verkligen ögonblicklig service från hans sida, bara att erbjuda den lilla tjänsten tycker jag är bra service! Även om det kanske inte fungerar (vilket jag hoppas att det gör) så har han kommit med ett tips som är värt att testa. Det är värt mycket!

Blev en grå promenad till Eurostop och hem igen, solen försökte kämpa sig fram men molnen vann, tyvärr. Linus skötte sig bättre idag sen jag köpte nytt halsband igår, nu är det nästan slut på idiotrycken han får för sig ibland...

Mammig är han fortfarande, när jag reser mig från soffan och fixar nått så följer han efter, och så fort jag sätter mig igen så hoppar han upp bredvid mig och lägger sig. Gullegrabb!

Ska se om jag orkar diska innan det är dags att fixa mat, annars blir det morgondagens uppgift + att besöka Partman.

Tjingeling

//Fiia

Ps: Slänger in en bild på en flygande Linus, han ser ut att ha mycket mer päls än vad han egentligen har =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0