Äntligen, en Linus är på väg!

Ojoj, vad härligt =) På lördag åker jag med Ann-Sofie till Linköping och hämtar hem en stycke Linus!
Linus är en Engelsk Springer Spaniel pojke på drygt ett år, som hamnat lite snett med familjens katter och barn, och därför kommer han, om allt blir som det ska, flytta hem till oss!

Härligt härligt härligt, känns jätteunderligt, men samtidigt himla bra. Vad jag längtat! Får hoppas att vi tycker om varandra på lördag, och att han följer med hem hit =) Passar perfekt eftersom jag har "självstudier" hela nästa vecka, och därför kan vi lära känna varandra =) Sen ska jag till brukshundklubben nästa söndag och skriva tävlingsprotokoll på söktävling. Kan bli kul, får se om grabben får hänga med, eller om han blir hemma med husse...

På tal om husse, karln min har blivit magsjuk så det skriker om det...Stackarn ligger däckad i sängen och smuttar avslagen cola för att lugna ner magen..Typiskt när han precis börjat på nya jobbet, men inte mycket man kan göra åt det, tyvärr!

Nu ska jag fortsätta kika på Las Vegas, sen ska jag ringa Linus nuvarande matte...

Tjingeling

//Fiia

Krya på dig snygging =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0