Tisdag 22:a December - Dan före dan före dopparedan

Hjälp vad längesen jag skrev något här! Antar att det inte hänt nått kul senaste månaden... =P
Vad har då hänt? Jag har jobbat och stått i, full rulle hela tiden. Linus har åkt på kennelhosta, och har vilat sedan början på förra veckan, vilket har resulterat i en hund som nästan klättrar på väggarna och tuggar på allt han hittar. Nästan. Ska bli skönt när han får börja träna igen, och springa lös när vi är ute. Längtar!
Julen ska spenderas med jobb, likaså nyår. Surt, men det får fungera i år, hoppas på en annan lösning till nästa år. Är ledig två dagar i mellandagarna, och sedan första helgen i januari då vi planerar att åka bort. Letar bara hundvakt åt monstret, någon som känner sig frivillig? Är bara lördag-söndag det gäller...
Nu ska jag pilla lite i photoshop, min underbare sambo har utan min vetskap uppgraderat minnet i min dator, så nu är den lite snabbare och tystare =) Tack finaste!
God Jul och Gott Nytt År på er alla!
Tjingeling
//Fiia

Kommentarer
Postat av: JohannaMariaMs

Åååh du får väldigt gärna hjälpa mig med det!! jag är totalt lost vad gäller webbdesign.. trots att jag gick en sådan linje på gymnasiet ;)



KRAM

2010-01-08 @ 16:23:00
URL: http://jo
Postat av: JohannaMariaMs

Känner mig inte helt bekväm med att lämna ut mina användaruppgifter. Inte för att jag tror att du skulle göra något, men du kanske förstår vad jag menar? :p



Skulle inte jag kunna maila över min stilmall till dig istället? Tror du att det skulle funka?



Tack så jättemycket för hjälpen!! KRAM

2010-01-10 @ 12:08:45
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0