Lördag 22 Augusti

En arbetskväll kvar. Ska bli skönt att vara "ledig" två veckor nu. Riktigt ledig är jag tyvärr inte, och dessutom ska jag vara hemifrån utan Älsklingen, men ändå. Ändå ledigt. På sätt och vis.

Åker till Halmstad på måndag morgon. Har en j*vligt lång och tråkig resa framför mig, men det var fan så mycket billigare att åka buss än att åka tåg. Får ta igen alla sovtimmar jag inte fått senaste veckorna, så man är pigg och fräsch för sista skoldagarna. =S

Börjar bli lite segt och trökigt på jobbet nu, men är bara att bita ihop. Bara praktiken jag behöver genomlida, sen ska jag söka mig något annat på närmare håll tror jag. Frågan är vad? Vad är lika roligt som att servera trevliga gäster, men som inte sliter så förbannat på kroppen? Hmm...Svårt dilemma...

Ska kika på film en stund innan jobbet, sen blir det fullt ös inför sista kvällen. Jazzkväll på Dalhalla är det, så det kan bli spännande...

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0