Fredag 7 Augusti - Dagarna springer

Vet inte riktigt vart dagarna tar vägen. Har drygt två veckor kvar på denna "arbetsperiod" sen är det två veckor i Halmstad som gäller, och därefter en ny period med jobb. Måste få tag på boende i Halmstad, ser lite knepigt ut just nu... Är så förbannat dyrt att bo!

I måndags köpte vi säng på Ikea, byggde ihop den och sen kom mor och resten av gänget hit och åt lite god mat. Fick även lite försenade födelsedagspresenter, Tack!

I tisdags var jag hem till mamma och plockade blåbär och hallon, blev nog totalt åtta liter av var, jag tog hälften av hallonen och två liter blåbär med mig hem. Lagom att ha hemma i frysen och göra paj på! Ska åka dit nån dag och plocka lite vinbär också...
Sen på kvällen for vi till Tyllsnäs udde och dansade, var himla roligt, men väääldigt länge sen jag var ute och dansade till band. Lite stel i vaderna var jag dan efter...

Sen har jag bara jobbat dom senaste dagarna, jobbar fram till på söndag och sen är jag ledig måndagen. Blir nog en hemmapysseldag då, Tobias ska ha bilen och åka till Strängnäs över dagen, så får se vad jag hittar på. Plocka och städa här hemma, baka lite kanske. Det visar sig!

Nej, nu ska jag vara social en stund innan jag ska fara till jobbet igen...

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0