080928 - Söndag

Imorgon börjar den tuffa verkligheten. Ska bli roligt, men samtidigt funderar man på om man valt rätt. Kommer jag orka med ännu ett år med pluggande? Får innerligt hoppas att jag valt rätt linje, att det är något för mig. Annars vet jag inte vad jag gör.

Dagen har varit helt-igenom lugn, har inte gjort någonting vettigt förrens nu. Stoppade i två tvättmaskiner för nästan en timme sen, så är snart dags att stoppa i torktumlaren istället, och lägga in det sista. Blev onödigt mycket tvätt just idag, men fick nya lakan av mamma som jag måste tvätta innan jag kan använda dom...Känslig som man är! Köpte i alla fall helt parfymfritt tvättmedel och sköljmedel! Får hoppas det funkar bra, sköljmedlet är till och med för känslig hud =)

När jag fixat tvättmaskinerna ska jag fixa nått att äta! Har tagit fram tacopaj från frysen, så det blir nog en bit sån med massor av sallad och dressing! Sen till lunch imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, endera blir det lunch på Västergök, eller så blir det en bit tacopaj....Hmm, ska fundera på det.

Lite sovmorgon får man imorgon, vi börjar 10,15 så inte nå katastroftidigt. Får se hur länge vi håller på, troligtvis till fyra-tiden. Kommer bli långa kämpiga dagar framöver, men ska ta tag i det här med maten på riktigt nu så kommer jag klara det!

Nehepp, första maskinen borde vara färdig nu!

Tjingeling

//Fiia

Längtar som en tok till nästa helg! Älskar dig min underbara <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har kört med det tidigare, med bra resultat. problemet är bara att jag verkligen inte kan träna på den dieten så jag vet inte riktigt hur jag ska göra? hmm

2008-09-28 @ 21:46:19
URL: http://strandkropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0