080927 - Lördag

Nu är det lördag igen =)
Inte för att det gör någon skillnad mot resten av den här veckan, alla dagar har varit som lördagar... =)
Träffen med klassen igår var supertrevlig, kul att så många dök upp! Tror slutantalet landade på 18 stycken, över hälften kom! Roligt att träffas, nu har man lite bättre koll på vilka folk är...Får se hur mycket man kommer ihåg på måndag =P

Sov länge idag, brukar vakna när posten kommer, men eftersom det är lördag = ingen post, så blev det ännu längre sovmorgon...Trött! Men skönt var det!

Pallrade mig iväg till Snöstorps Marknadsloppis, och jisses vad stort det var! Som Tulavippan, om nån vet vad det är...Massor med bord med massor av grejer... =) Köpte i alla fall en piedestal som passade bra ihop med färgerna i sovrummet =)
Sen hittade jag en byrå också, en ganska låg, mörk, jättesnygg! Snälla Rolf som äger loppisen skulle till och med köra hem den åt mig när dom stängt, tackar och bockar! Tur att det finns snälla människor, hade blivit svårt att få hem den med cykeln... =)

Men, han dyker nog upp vid halv-fyra-tiden, så vad jag ska göra fram tills dess vet jag inte...Hmm...Hitta på något att äta kanske, magen kurrar...Ett äpple och lite juice till frukost räckte inte så långt =P Och ja, jag vet att man ska äta bättre frukost, men när man verkligen INTE känner för det, så är det ingen ide att försöka. Så enkelt är det! Och eftersom jag vaknade så nära lunch-tid, så kan jag lika gärna äta lunch nu!

Tjingfling, ha en trevlig lördag =) Återkommer kanske med lite bilder på dagens inköp + resten av lägenheten!

//Fiia

Miss you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0